5 Succesfactoren Good to Great meetings: Activatie (6)
ACTIVATIE – Wat ga JIJ morgen anders doen?
Tijdens een meeting kun je een ervaring creëren, die iemand echt aanzet om het morgen anders te doen.
5 Succesfactoren Good to Great meetings: Interactie (5)
SPIN EN WEB – Over interactie in je meeting
Meetings zijn de ultieme manier om veel mensen met elkaar te laten interacteren. De aanwezigen vormen een grote bron van kennis, ervaring en contacten.
5 Succesfactoren Good to Great meetings: Energie (4)
SOM DER DELEN – Over energie in je meeting
“Wanneer heeft een meeting een goede flow?” “Tja moeilijk te zeggen. Als alles klopt, denk ik.” Dat is natuurlijk ook zo, het zit hem in de details.
5 Succesfactoren Good to Great meetings: Betrokkenheid (3)
RAAK EN HOU VAST – Over betrokkenheid bij je meeting
Door de deelnemers aan je meeting invloed te geven op de inhoud, creëer je betrokkenheid.
5 Succesfactoren Good to Great meetings: Relevantie (2)
BOOMERANG EFFECT – Over de relevantie van je meeting
De relevantie van een meeting heeft twee kanten. De relevantie voor de deelnemers en de relevantie voor de organisator.
5 Succesfactoren Good to Great meetings (1)
Meetings hebben een enorme kracht, de potentie om veel waarde te creëren. Voor zowel de deelnemers als de organisator. Het grootste deel van deze potentie blijft echter te vaak onbenut.
CASE: Utrecht Science Park, Conclusion en Rabobank Utrecht
Verbinden van innovatiekracht in Utrecht.
7 tips om jouw netwerkevent tot een succes te maken
Netwerken tijdens events, bijeenkomsten, congressen en conferenties is hot! Het is de meest effectieve manier om nieuwe contacten op te doen, kennis te delen en op deze manier samen verder te komen.