Onboarding producent & event manager M/V/X

Yes! We Connect Onboarding Event Crew. Ons team die achter grote lichtgevende letters 'WELCOME' staan in een lobby, allemaal lachen en poserend voor de camera.

Kom jij ons team versterken? 🤩

Ben jij die flexibele superregelaar, alles-onder-controle-hebbende event manager, zowel spin-in-het-web als ook klantenknuffelaar? Iemand die van aanpakken weet en zich sociaal opstelt in het team? Ben jij communicatief sterk in zowel Nederlands als Engels en heb je kennis van events, zowel in de voorbereiding als de uitvoering daarvan? Dan is dit jouw droombaan!

Yes! We Connect is de afgelopen jaren lekker doorgegroeid. Inmiddels hebben we een mooi en divers klantenbestand opgebouwd waar steeds nieuwe organisaties bij blijven komen. Al meer dan 10 jaar werken we samen met onze klanten aan meer verbinding in hun onboarding voor nieuwe medewerkers. In 2024 zijn we ook nog B Corp geworden. We zetten onze business graag in als een force for good. Doordat we zo groeien zijn we op zoek naar een enthousiaste onboarding producent & event manager voor 32-36 uur per week. Iemand die samen met ons wil bouwen zodat we nog meer impact kunnen maken.

We doen aan open-minded hiring. Onze deur staat open voor iedereen: alle leeftijden, culturen, afkomsten, etniciteiten, religieuze overtuigingen, seksuele voorkeuren en genderidentiteiten. Iedereen is welkom, ook als je een afstand hebt tot de arbeidsmarkt.


Wat doen wij? 💞

Yes! We Connect is gespecialiseerd in het ontwerpen, realiseren en uitvoeren van onboarding programma’s voor nieuwe medewerkers. We geloven in de magie van verbinding. Een goed onboarding programma zorgt voor verbinding tussen nieuwe collega’s én verbinding met de organisatie.

Met een nieuwe klant doorlopen we vaak eerst een adviestraject waarin we een analyse maken van de huidige situatie. Hiervoor interviewen we recent gestarte medewerkers en verdiepen ons in hun huidige aanpak en interventies. Samen met de klant maken we een ontwerp van de ideale onboarding journey. Vervolgens gaan we aan de slag om deze ideale journey te realiseren. Als dat ontwerp klaar is komt de rest van ons team in actie: de designers, onboarding producent & event manager en het office team. Uiteindelijk staat er dan een top doordacht onboardingprogramma, gebouwd en uitgevoerd door ons (samen met de klant). Uit de evaluaties van de lopende programma’s komen ook verbeterpunten naar voren. Deze pakken we op in de doorontwikkeling. We blijven onze programma’s dus herzien en aanscherpen.

We werken voor diverse (vaste) klanten zoals: Nationale Nederlanden, BDO, BAM, RVO, Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, ROC Midden Nederland, RTL Nederland, Lamb Weston, Rituals en Zuyderland.

Yes! We Connect werkt met een enthousiast en toegewijd team op kantoor en daarnaast hebben we een grote flexibele event crew (hosts en presentatoren) en diverse partners. Ons kantoor is gelegen in het Werkspoorkwartier in Utrecht.


Wat ga jij doen? 🤹🏽

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor je eigen klanten. We gaan met klanten een duurzame relatie aan.

  • Je zorgt voor een tiptop voorbereiding in aanloop naar een event (bijvoorbeeld de planning, afstemmen met alle betrokken partijen, crew voorbereiden).

  • Ook intern zorg je ervoor dat alle collega’s (o.a. designers en programmamakers) op het juiste moment met de juiste informatie aan het werk kunnen gaan zodat ze de beste materialen voor het event kunnen leveren. Je zorgt ervoor dat de juiste mensen betrokken zijn bij alle voorbereidingen en bij het verbeteren van onze events.

  • Je zorgt voor een heldere briefing en draaiboek voor de presentator en team hosts, zodat zij samen met jou kunnen shinen op het event.

  • Je bent de regisseur en producent van de onboarding programma’s voor jouw klanten. Je bent dus ook buiten de deur op de events aanwezig. Dit betekent dat je soms al vroeg in de ochtend aan het opbouwen bent of tot na reguliere werktijden aan het afbouwen bent.

  • Samen met de crew zorg je voor een goede energie, enthousiaste deelnemers en ultiem veel verbinding tijdens een event.

  • Je evalueert de sessies met de klant en bouwt samen met het team aan een steeds hoger niveau bijeenkomsten.

  • Je maakt deel uit van een creatief en gedreven team dat van aanpakken weet en waar voldoende ruimte is voor jouw enthousiasme en creativiteit.


Hoe werken we samen? 👯

De samenwerking binnen ons team is gebaseerd op de zelfsturende Holacracy methode. We hebben deze methode hier en daar naar eigen wens en inzicht aangepast. Wat mag je je daarbij voorstellen?

  • De baas is niet de baas, maar de purpose is de baas. Dus we werken samen aan de purpose van het bedrijf: Het is onze purpose dat zo veel mogelijk starters na hun onboarding echt het gevoel hebben: Yes! I feel connected. Hierin zijn we allemaal partners, zonder bazen en strenge hiërarchie.

  • Je hebt veel vrijheid en verantwoordelijkheid voor jouw eigen werk. Jij bent belangrijk voor het bedrijf, je kunt écht impact maken.

  • Je hebt één of meerdere rollen. Bij een rol horen verantwoordelijkheden en die neem jij op je. Dat betekent niet dat je het allemaal alleen moet doen, sommige rollen worden door meerdere mensen vervuld. Zo kun je bij ons heel afwisselend werk doen in verschillende rollen als je dat wil.

  • We zijn gedreven om het werk dat we doen én onszelf continu te verbeteren.

  • We werken transparant en systematisch met hulp van software tools zoals Monday voor projectmanagement, Slack voor interne chat, Tresorit voor de opslag van bestanden en Notion voor onze interne wiki.

  • We vieren graag successen, groot en klein.


Herken jij je hierin? ✅

  • Je bent flexibel en vlot in de omgang.

  • Je bent proactief, denkt en werkt graag vooruit.

  • Je wil investeren in langdurige samenwerkingen en duurzame relaties opbouwen met klanten.

  • Je bent nauwkeurig, checkt graag dubbel en gaat altijd goed voorbereid op pad. Geen detail ontgaat jou.

  • Je houdt overzicht, qua projectplanning én bij de uitvoering op een event.

  • Je bent een teamspeler: samen met je YWC collega’s zet jij het best mogelijke neer.

  • Je krijgt energie van een strak georganiseerd live (of online) event op locatie en de mensen die daar zijn.

  • Je wordt heel blij van het gestructureerd werken op je laptop in de voorbereiding, en haalt energie uit het uitvoeren van events op locatie. Deze afwisseling spreekt je aan.

  • Je hebt een rijbewijs.


Wat bieden wij? 🪅

  • Een super enthousiast en fijn team om in te werken.

  • Een salaris tussen de €3.800 - €4.200 bruto bij een fulltime dienstverband (40 uur) afhankelijk van je ervaring.

  • Een jaarcontract met kans op verlening tot een overeenkomst voor onbepaalde tijd.

  • Elke dag een lekkere lunch op kantoor, altijd een volle koelkast en we hebben écht lekkere koffie (en thee).

  • Een winstdelingsregeling.

  • Teamuitjes om successen te vieren.

  • Veel ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

  • Ideeën en initiatief zijn zeer welkom.

Het kernteam van Yes! We Connect.
Worden dit jouw nieuwe collega’s?


Heb je interesse? 🤗

Je bent er nog steeds? Leuk! Dan zijn we echt nieuwsgierig naar jou. Wie ben jij? Wat vind je het tofste om te doen? En waar ben je naar op zoek? We ontvangen graag je sollicitatie.

  • Stuur uiterlijk zondag 8 februari 23:59 uur een mail met je motivatie en CV naar Marije via marije@yesweconnect.nl.

  • Hoe het sollicitatieproces er bij ons uit ziet vind je hier.

  • Hoe we met jouw gegevens omgaan in het sollicitatieproces lees je hier.

  • De eerste ronde gesprekken vinden hoogstwaarschijnlijk plaats in de derde week van februari. De tweede ronde gesprekken vinden plaats begin maart.

Meer informatie nodig? Mail Marije gerust met al je vragen of voor het maken van een belafspraak.