CASE: Vodafone Ziggo
CASE IN HET KORT
Klant: VodafoneZiggo
Periode: September 2016
Locatie: Amsterdam
Doel: Eerste kennismaking bij fusie
Vooruitlopend op de definitieve fusie tussen Vodafone en Ziggo kwam de top van beide bedrijven (150 directeuren en managers) bij elkaar voor een eerste kennismaking. Hier mocht Yes! We Connect natuurlijk niet ontbreken. De badges en Match Makers zorgden ervoor dat bij de koffie ontvangst het ijs al gebroken was. De relaxte sfeer ging mee naar de openingspresentaties. De quiz met terugkoppeling van de meest gekozen antwoorden zorgde voor een krachtige energizer direct na de lunch, zodat ook het middagprogramma het juiste energie niveau meekreeg.
“Dank jullie wel voor de fijne samenwerking. Jullie bijdrage pakte heel goed uit.”
— Sherry Rafiq, Internal Communications & Engagement at VodafoneZiggo
Bedankt @YesWeConnect voor de goede sessie vandaag! pic.twitter.com/KxG6lIHnXN
— John Gabriëlse (@johngabrielse) 23 september 2016