CASE: Conclusion

CASE IN HET KORT

Klant: Conclusion
Aantal sessies: 3 keer per jaar (lopend sinds september 2016)
Deelnemers: 50 tot 70 nieuwe medewerkers per keer
Doel: Start met een netwerk

Conclusion helpt organisaties om hun dienstverlening te digitaliseren. Ze werken aan de digitale transformatie van grote en middelgrote organisaties in vervoer, zorg, industrie en financiën. Het pallet en aan mensen dat bij Conclusion werkt is zeer divers. Tijdens de onboardingsessie – de Red Pepper Day - 3 keer per jaar ontmoeten de nieuwe medewerkers elkaar en krijgen ze meer achtergrondinformatie over de organisatie en de koers.

Yes! We Connect host het programma van de Red Pepper Day in 3 rondes: kennismaking, schatgraven en het netwerk in actie.


Welkom nieuwe collega's!!! #bijconclusion #nieuwebaan #redpepperday

Een foto die is geplaatst door Werken bij Conclusion (@bijconclusion) op

Vorige
Vorige

Kennismakingsspel volwassenen - hoe werkt dat?

Volgende
Volgende

CASE: Publicis One